A day full off joy

Lördag dag började med att en hund stod brevid sängen och skulle vrångt ha upp mig. Och så blev det....en timme senare. Efter en varm dusch och pudrat näsan satte jag och mamma oss i bilen på väg mot Sundsvall. Då jag inte riktigt hade lust, körde jag bara halvvägs. Körde även hem från Hassela igår. Shopping för nästan 1000kr (ur egen ficka, mammas ska vi nog inte ens nämna) men hade ändå inga nya klädesplagg med mig hem? Hm. Men det tar vi efter jul. Kanske fotar inhandlingen i morgon.

Ikväll har jag bara busat med Neo och myst med mamma. Varit otroligt mysigt att tagit en sån lugn helg. Visst har jag haft "lugna" helger vilket egentligen är lika med nykter helg. Men denna helg har verkligen lugn. Har även tittat på Sex in the city ikväll. Kan man göra annat än älska dem filmerna?


Tänker på mina vänner i Svall när jag ser Sex in the city.
De gör mig lika lycklig som dessa gör varandra.


Bild från Sundsvalls tidning när vi gick på Sex in the city 2 smygpremiär.

Kommentarer
Postat av: Catosilja

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 08:31:06
URL: http://catosilja.blog13.com

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0