Annandag jul

Idag har varit en riktigt mysig dag. Efter en ganska lugn morgon åkte vi till city och gick på mellandags rean. Det är inte nådigt med folk i sthlm dessa dagar.
Köpte även en mössa. Eller jag bytte två julklappar jag fått till mössan. Lillsis härmades och köpte också en fast en vit.




Första bilden är lånad. Andra bilden är min mössa. Tycker faktiskt min päls är finare, iaf irl.

SALT 499kr

Efter att gått ett tag på stan så tänkte man på att nästan ALLA tjejer hade sådana mössor. Fick även nyårsklänning av mamma. Men den blir det bild på närmare nyår. Hann dock inte handla så mycket mer då vi vakna sent. Kom också och tänka på att jag ätit julbord x3, tacobar x2, oxfilé x2 på tre dagar så har varit ganska enformig kost, dock har det varit otroligt god mat så ska inte klaga.

Imorgon blir det hemfärd. Skönt att få åka bil istället för tåg. Och apropå bil har jag kört bil i Sthlm tre dagar nu i sträck. Inte mitt inne i city, men har varit riktigt roligt och lärorikt! Nu ska jag dricka te och äta räkmacka (på Annas beställning) med Lisa, Anna och mamma. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: kingen gunsth

as snygg mössa sofia :)

2010-12-27 @ 03:25:01
Postat av: Sofia

Tacktack gnutt! Längesen man såg dig nu.

2010-12-27 @ 12:09:46
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0