Gå i ide

Igår skulle jag kollat på Annas lucia, följt med Emelie på en spännande grej och såklart varit i skolan, det sluta med att jag gjorde ingenting utav det. Idag var jag i skolan delade sedan en pizza med Emelie till middag. Efter att ha stigit av i Gnarp vart det raka vägen till sängen där jag sov till 21:30, inte bra! Hur ska jag kunna somna i natt?!
Men så har det ju varit sista tiden nu, att jag sover väldigt mycket. Jag gör ofta det på vintern. Och jag blir alltid lite hängig och deppig på vintern. Eftersom att jag sover mycket och inte har ork till saker blir jag rastlös och stressad över saker jag borde göra. Nej usch vintern är alldeles för lång!

Vilket tråkigt inlägg detta blev. Vi slänger oss i duschen istället. Hej!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0