Snart jul

Nu närmar det verkligen sig jul, bara fyra dagar kvar. Känner mig stressad, men allt ordnar sig.
Skolan gick väl sådär. Efter det så kom Erik in till stan så gick jag, Erik och Sanna på stan och de köpte några julklappar. När vi kom hem vart det lövbiff och klyftpotatis framför tvn. Har även bättrat på en uppgift, mamma är verkligen guld värd som hjälper mig så mycket ♥
Sedan hämtade vi Emelies grejer hon glömde i Gnarp, hämtade ut biljetterna till Sthlm och hälsade på hos Hilda och Pompis en snabbis.

I morgon blir en mycket tidig och lång dag så nu får jag nog sluta blogga om jag ska hinna med allt innan det är dax för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0