Ta tag i dig själv

Vad är det för fel på mig? När jag ser något på tv, det kan vara allt från dokusåpor, dokumentärer, reality tv osv, så fort det blir lite känslomässigt så grinar jag. Eller åtminstonde blir tårögd. Speciellt Biggest Loser. Måste nog sluta titta på det om jag ska ha några tårar kvar. Det har verkligen blivit extremt, som t.ex. i fredags när jag titta på tv med mamma och vi zappade mellan kanalerna så var det då ett vanligt CSI program, när en dotter kommer tillbaka till sina föräldrar. Ni vet sån där skit det är i slutet på varje program. MEN ändå grinar jag? Jag har kollat på programmet EN MINUT och blir alldeles känslomässig. Hahaha. Och detta har pågått några veckor. Mamma är exakt likadan (inte lika farlig) och jag har mobbat henne över det under hela min uppväxt och nu är jag likadan?!?!?!?
Nej, får nog ta tag i det här och sluta vara en sån kärring rent ut sagt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tjenareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



Ja jag vet att det är lite dåligt med uppdatering, men jag har inte så mkt tid nu.

har ju en hundvalp och sen så är Andrea på krigsstigen typ varje dag :P Haha!!!

2010-12-14 @ 17:11:43
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snyft!

2010-12-14 @ 19:24:44

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0