Trasig

Idag känner jag mig riktigt trasig. Emelie och Daniel följde som sagt med hem till Gnarp. Vi fyra började hemma hos oss och drog sedan vidare till Anders där det var mer folk. Gick vidare till Berggården sen och sedan hos Anders igen. Sen pulsa vi i snön hem.

Idag vinkade jag av dem vid tolv tiden. Var riktigt pigg. Men gjorde sedan Erik sällskap i sängen och sov till klockan halv tre. Och nu är jag helt förstörd.
Ska röjja lite här, fräscha på mig och invänta Rebecka och Magnus. Sedan blir det julbord på Berggården ikväll.
Hoppas på att må lite bättre snart.

Ha en trevlig lördag folket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig hjärtat! :-)

2010-12-05 @ 13:50:41

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0