Små detaljer i hemmet

Igår handlade jag julklappar till mamma och lillasyster. Så har nu två julklappar klar. Vad ska man köpa till dem andra?

Utanför det så fick jag med mig:


Den här jätte fina tavlan! Som nu sitter i hallen. Blir mycket bättre när
jag bytt ut korten till kort på mig och Erik. Nu ska jag bara köpa en
whiteboard penna och skriva något sött tills han kommer hem.
Och hjärtat med texten "Fånga dagen"


Åh jag bara älskar dessa två! Som jag ska ha vinäger och olivolja i.


Julstake att ha i fönsret.

Och julstjärna att ha i allrummet, julbock, diskmedelspump, ljushållare,
servetthållare, 2 bodylotions, porrengöring, ljus, 2 ugnsformar, kajal & andra små saker.
Tack mamma♥

Kommentarer
Postat av: Emelie m

Alltså vad trött jag blir nu på mig själv men jag sitter och skrattar för jag läste helt fel längst ner av vad du hade köpt, jag läste svett-hållare och porr-rengöring hahahaha trött jag blir :D <3

2010-12-14 @ 20:10:18
Postat av: emelie mehl

Alltså vad trött jag blir nu på mig själv men jag sitter och skrattar för jag läste helt fel längst ner av vad du hade köpt, jag läste svett-hållare och porr-rengöring hahahaha trött jag blir :D <3

2010-12-14 @ 20:11:41

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0