Juldan

Har haft en otroligt bra jul! Men jag tänkte lägga in bilder och berätta mer om julen på måndag när jag är hemma.

Ikväll har jag, brorsan, syster och mamma varit på bio. Vi såg filmen Narnia i 3D. Var faktiskt första gången jag såg en film i 3D. Det är faktiskt lite häftigt, det måste ju erkännas. Filmen var mycket bra. Är riktigt förtjust i dessa Narnia filmer. var ju även ett stort +att fått umgåtts med storebror hela dagen. Det var ju inte igår som sagt.


Innan jul hade jag lite ångest över att veta att jag inte skulle festa på juldan men nu känns det hur skönt som helst! Har ju som sagt hela mitt krogliv framför mig. Men nu är klockan ändå över två så är väl dags att krypa ner.
Hoppas ni alla haft en fin jul!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0