@ Bergsjö

Kom hem till pappa vid fem. Åt god middag som Cissi lagat, efterätt och sedan satte vi oss framför tvn och drack te och pratade mesta delen av kvällen.
Nu har dem gått och lagt sig och här sitter jag framför datan. Första jag ville göra var att titta på alla gamla bilder jag har på datan här hemma. Hittar inte bilderna, och sådär ganska panikslagen tror jag ju att dem är borta.
Jag söker på vad jag visste att några bilder hette, och dom hittas. Dem går inte att öppna och sedan hittar jag álla mina saker, bilder, musik, videos osv på ett program som heter Nero Scout, WTF? Visste inte ens att jag hade ett sådant program. Och ingen av filerna går att öppna. Kul, skit kul....
Skulle behöva någon datakunnig som kunde fixa detta. Vill ju inte kasta flera års minnen.

Passade på att testa kärleksnumerologi, hur bra man passar sin partner.
Eller någon annan man vill testa med.
Test själv!
http://www.ditthoroskop.nu/se/karleks_numerologi.htm


Kommentarer
Postat av: Hanna!

Oj oj vilken bloggerska det blitt av dig gumman, visst är det roligt? ;) Siktar högt igen ja ;)

2010-11-03 @ 03:05:13
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Antagligen har någon nyligen installerat nero på datorn och när vissa nya program installeras så bestämmer det programmet att det skall användas som standard för, i detta fallet, brännbara filer. Detta löser du genom att högerklicka på filen du vill öppna, i detta exempel en bild, välj egenskaper, under fliken allmänt har du ett val där det står "öppnas med" ändra detta till det program som brukade öppna bildfiler.

2010-11-03 @ 06:23:43
Postat av: Sofia

Tack så mycket för hjälpen Anonym! :) Tyvärr är jag inte kvar, så kan inte försöka. Har för mig att jag försökte göra det, men högerklicka man stod det bara Open (vilket inte gick) och Options, men klicka jag där så gick det bara att lägga till vem som tagit bilden och sånt. Får titta lite mer på det där nästa gång jag är där. Men tack för hjälpen!

2010-11-04 @ 02:20:24
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0