Bio

Ibland tycker jag att det inte går någon bra film alls på bio. Men nu går det flera jag vill se. Dessa filmer vill jag se som går på bio/kommer snart på bio.

1. Harry Potter och dödsrelikerna

Den här vill jag helst se. Alla älskar väl Harry Potter? Tycker alla dem filmerna är sjukt bra! Längtar tills den kommer ut!

2.

Film är bäst på bio. Men roliga filmer är verkligen bäst på bio. Det blir en sån rolig stämning i biosalen. Den här filmen ska ju påmina om The Hangover. På trailern verkar den riktigt rolig. Mitt andra val att se på bio!

3. Cornelis

Filmen om en av Sveriges största musiklegender. Älskat Cornelis ända sen jag var liten. Vi syskon brukade lyssna på hans skiva och digga, haha! Filmen handlar om hans liv, hur hårt livet är ibland men också hur härligt det kan vara.

4. SAW 3D

SAW är en favorit! Filmerna är så jävla råa! Dock tycker jag den här hat fått mycket dålig kritik, men vill ändå se den. Har faktiskt aldrig sett en film i 3D. Haha, hur efter är jag egentligen?

5. Jackass 3D

Dessa idioter har ju alltid fått en att skratta. Ibland går dem över gränsen till vad som är roligt, men oftast är dom ju otroligt roliga. Vore roligt att se en av deras filmer på bio.

Vilken film skulle ni se helst?

Kommentarer
Postat av: zanna

jag längtar oxå tills harry potter kommer ut, jag hoppas på att erik ska kunna bränna den till mej. =)

sjukt tycker jag även att det är att dom inte sänder hela filmen direkt. hur ska man kunna vänta tills i juli nästa år för att se slutet. =)

puss

2010-11-12 @ 12:45:07

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0