Biotherm

Är det nånting jag tycker är viktigt så är det att produkter man använder i ansiktet är av bra kvalité. Jag brukar oftast använda mig av märkena Biotherm och Clinique.

Får några år sedan fick jag denna ansiktsgel i julklapp.

Och nu klarar jag mig verkligen inte utan den, använder den varje dag.
Jag vill ha något i ansiktet innan man lägger på foundation. Man vill ju ha en ansiktskräm som gör huden fuktig men asbolut inte fet. Och det gör verkligen den här. Vissa anser att det är lite för mycket pengar för en ansiktskräm men den är verkligen värd varenda krona. Det bästa är att den räcker i ungefär ett år.
Skulle aldrig få för mig att använda gel i ansiktet, men det är så mycket än vanlig ansiktskräm.

Jag brukar köpa den på Åhlens i Stockholm i mellandagarna då man får ett kit med gelen, ansiktsvatten och sminkborttagning för nästan samma pengar som bara gelen kostar.

Läs mer om den här!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0