En rubrik

Uscha, hatar att sova ensam. Inte gjort det på hundra år känns det som. Det är konstigt hur beroende man blir av att sova breve någon.

Pappa skjutsa hem mig vid sju. Erik var så trött och jag ville hitta på något så bestämde att han skulle sova i byn, så jag inte höll han vaken hela natten. Haha. Så åkte raka vägen till Hilda och Pompen och hälsa på. Träffa Hanna också, trevligt trevligt!
Sedan drog jag hem till Starsken där jag, Johan, Gnutt och Didde snacka lite skit och titta på tv. Starsken skulle upp och jobba så vi gick hem till mig istället.
Bjöd grabbarba på hamburgare och så lärde dom mig ett sjukt kul nytt kort spel. Där dom fick skratta åt vilken hemskt dålig förlorare jag är.

Gnutt visa även ett roligt klipp på youtube. Sjukt vad folk kommer på göra. Tre killar som spelar endast fyra olika akord och sjunger massa olika sång snuttar till. Mycket roligare än vad det kanske låter.

Kika på det här!



Nej nu är klockan över två och jag ska upp om sex timmar. Så nu blir det borsta gaddarna och krypa ner till kojs.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Haha ja visst är dom vackra? ;)

2010-11-04 @ 08:47:12
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0