Helgen

Har inte bloggat på hela helgen. Men nu är det som vanligt.

I fredags åkte jag och Erik in till Hudiksvall för att umgås med Eriks vänner.
Vart några öl. Fick även träffa min vän Hellan, världens goaste tjej!

Igår så gick vi lite på stan och åt med Eriks kompis Sebbe.
Jag inhandlade även lite julpynt, så mysigt!
Sen åkte vi hem och åt framför tvn. Hälsade på Kim en snabbis och sedan var vi hemma resten av kvällen. Var en av dem bättre hemmakvällarna. Kvällen bestod mest av skratt och mys. Och att retas såklart. Jag har halvt fått nackspärr, skit kul! Eller det är vad Erik tycker iallfall. Då han har gått runt och skrattat åt mig och kallat mig för.... hm nu har jag glömt bort det bara för att. Men han retar mig för att jag går som en retard. 

Idag ska Erik in till stan för att klippa sig, sen ikväll ska vi upp till Lars och äta middag med han, för att fira farsdag :) Sen tänker jag bara krama på Erik eftersom att han åker i morgon. Han ska prova på ett nytt jobb. Förhoppningsvis blir det mer efter kommande veckan, eftersom att det är något Erik velat prova¨på. Men eftersom att man inte vet så lämnar vi det där.


Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Linda

PORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

2010-11-18 @ 22:47:39
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0