Inte den bästa morgonen

Ligger just nu i sägen med jätte trötta ögon. Missade mötet jag hade i Hudik, för vaknade inte av klockan. Vilket jag alltid gör. När jag såg att jag missat bussen drack jag lite vatten (har alltid ett vattenglas brevid sängen), när jag ställer tillbaka det blundar/flimmrar jag med ögonen samtidigt för att jag är så trött. KRASCH! Blir klar vaken och ser glaset i tusen bitar, självklart missar jag att ställa det på bordet. Vilket jag lyckats göra två gånger nu. Kan min morgon börja bättre?
Prata nyss med Emelie och hon följer med mig in till Hudik för att kika runt lite. Tänkte handla upp pengarna jag fick av mormor. Är ju inte lika stort urval i Hudik men något borde man väl kunna hitta.

Så nu har jag faktiskt rätt bråttom om jag ska hinna.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Jag är ju alltid vaken i tid numera ;) Japp det också!

Ska också till Hudik sen! :D

2010-11-04 @ 10:22:59
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0