Lördag

Igår kom älsklingen hem, kvällen vart minst sagt hur bra som helst! Konstigt hur beronde man kan bli av en människa. Trodde jag skulle krama ihjäl han, ändå har vi bara varit ifrån varandra en vecka. Konstigt det där. Nästa vecka ska han iallafall jobba i Hudiksvall så då sover han hemma.

Idag sov vi till halv fyra, sov som en gud! Men hatar egentligen att sova bort halva dagarna.
Och nu är han på väg att handla middag och jag ska hoppa in i duschen.
Får se vad kvällen har att erbjuda. Vi hade velat åka på bio med några, men alla var tydligen på bio igår.

Vad ska ni göra idag?




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fina ni är på kortet:)

Och att man är ifrån varandra (bara en vecka,eller några dagar) gör väldigt mkt för förhållandet,

Jag känner ibland att jag och jon skulle behöva vara ifrån varandra ett tag ;) Haha!!!

2010-11-20 @ 20:22:37
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0