Söndags kväll

Jag verkligen hat älskar söndagar. Det är drygt att veta att nu är helgen över och en ny vecka ska börja med plugg, stress och allt vad det nu innebär. Men det är härligt för på söndagar gör man oftast ingenting. Ingen stress för skolan, ingen stress för att man ska ut på kvällen och ska fixa och dona. Utan man har all rätt att bara vara en slapp jävel rent ur sagt. Just nu sitter vi och kollar på Beck - Advokaten på tv4. Ska väl efter det krypa ner eftersom att båda ska upp tidigt i morgon.

Idag vart jag även världens lyckligaste! Erik hade laddat ner Sims3 Nattliv till mig.
Jag vet att jag är barnslig, jag vet att jag är töntig men det är verkligen hur roligt som helst!
Så nu har jag något att göra kommande vecka då Erik är borta. Inte för att jag kommer vara själv för det inte. I morgon kommer Angelica och sover hos mig.

Mitt barnsliga sinnes intresse.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0