Trevlig kväll

Efter maten somnade vi en timme. Sen kom Anton så åkte jag med han, Didrik och Adde lite. Vi åkte sedan hem till mig och Erik där vi åt pepparkakor, drack cola och spelade kort. Vi slutade dock spela tecken eftersom att jag är en sån dålig förlorare. Fast ändå vann jag och Adde. Kan man göra något åt att man är en dålig förlorare? Haha.
Nu kikar vi lite på tv och tänkte snart göra mig i ordning för sängen. Börjar sent men måste ändå upp tidigt. Den stora nackdelen med att bo långt bort. Men jag har ju valt det själv så får skylla mig själv.

Funderar hur jag ska göra med helgen. Lugn helg eller inte? Vart ju en rätt hård helg förra helgen. Vi får se i morgon.

Nej, nu ska jag säga hejdå till grabbarna!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0