Onsdag

Nu har jag precis städat lägenheten. Det är sån skillnad hur mycket mer man trivs bara det är städat. Nu väntar jag på Erik som kommer alldeles strax. För jag är vråååålhungrig. Trist att jag inte kan ta några bra bilder då jag råkade förstöra Eriks kamera förra veckan. Fan också. Tur att man har hemförsäkring.
Pratade även med Elin igår om att hon skulle fixa min blogg snart. Hoppas hon har tid snart. Det är inte lika roligt när man har en blogg som ser ut som crap.

Jag som längtat helda dagen att få skotta snö. (Fråga mig inte varför) Men skälvklart har dom redan plogat här. Så tänkte skotta vid dörren iallafall, men då lossna skaftet på skyffeln, suck. Men Erik skulle ta med en liten som han tyckte passa mig. Pöh, då har han inte sett mig skotta snö!


Grannen var ute och skottade i morse.

ciao!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0