8:e November

Åh underbara måndag. Not. Är hemma idag. När klockan ringde så var jag helt död, kunde inte röra mig. Så tänkte blunda fem minuter till så jag fick lite ny energi. Självklart somnar man om. Har sovit tills en timme sen. Inte vaknat en enda gång. Så nu är hela den här dagen förbi.

Vill även säga grattis till min vän Emelie Råbom som fyller år idag, grattis!

Den här låten går i repeat just nu, sjukt grym!!
Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor)


Klicka på bilden för att spela låten!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Även jag blev hemma idag! Var helt slut när klockan ringde imorse. Helgen har nog tagit rätt hårt på oss.

2010-11-08 @ 16:35:16
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv- tack :)

Hej , nu har jag lagt upp dagens cutiepie vinnare kkolla gärna in o se om det var du som vann :) om inte har du en ny chans direkt i samma inlägg.

kram !

2010-11-08 @ 16:45:05
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0