Viktorianska tiden

Borde egentligen plugga om viktorianska tiden, måste skriva en hel del om det. Men tycker faktan är lite löddig. Gör det sen har blivit mitt motto, men det finns ju inget sen? Ringer nog mamma om lite tips. Struntade ju i att träna för att plugga, MEN GÖR DET DÅ! Men ändå händer det inget. Erik skällde även på mig att jag varit hemma från skolan idag. Nej nu blir det ändring. Önskar mamma fanns lite närmare, det är ända gången det verkligen händer något på pluggfronten. Men nu dröjer det tolv dagar tills nästa gång vi ses.  

Imorgon blir det iallfall skolan och träffa brudarna, kanske shoppa lite också.


Jag, Erik och mammas hund.


Lilla Neo för ca 3 månader sedan. Nu är han en jobbig tonåring,
men fortfarande hur go och söt som helst.

Kommentarer
Postat av: Nikolaimarianne

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-10 @ 14:56:13
URL: http://nikolaimarianne.bloglyric.com

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0