Ej den lördag jag tänkt mig

Usch, känner för att bara försvinna en stund. Varför? För Erik har smittat mig med magsjuka!!!! Och jag som verkligen älskar mat kan inte äta NÅNTING, för då spyr jag. Men fördelen är att han och mamma har passat upp så bra på mig! Vilket Erik är så snäll och kommer göra hela kvällen, det gillar vi! Mamma kom till och med förbi med en present för hon tyckte så synd om mig, vilket fick mig på lite bättre humör iallafall. Så ja, den lördagen jag hade planerat och längtat lite efter blev en hemmakväll med Erik. Men det är ju alltid lika mysigt det med. Filmförslag?

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen igen.
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0