God morgon

Godmorgon allihopa! Inte för att jag tror att någon av er är vaken just nu, söndagen dagen efter Halloween.
Måste bara berätta en sak som Angelica gjorde. Igår när jag kom hem från jobbet stod min dator på bordet med en krossad display. Inte igen är min första tanke och får ont i magen. Jag jag skriker till lite fort till mamma och Angelica men ser sedan att det är något hon lagt till på bakgrundsbilden. Grundlurad, precis som hon ville.
Nu äter jag min frukost nu och ska sedan gå iväg och jobba. Ikväll har vi planerat att gå på bio efter jag slutat. Kanske ta nån fika och så, får se vad vi hittar på.
Uppdaterar något när jag slutat ikväll.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0