Jobb

Sitter och äter världens mysigaste frukost med mamma. Te, mackor, fil, vindruvor osv, med tända ljus och pratar. Om en timme börjar jag jobba. Mamma sa att Foppa hade varit här igår, hoppas han är kvar. Det är en stor fördel med det här jobbet, att man får se kändisar. Men inte varje gång man jobbar.

Kanske ska berätta vad jag gör.  Jag jobbar på Bosön. Bosön är elit idrottensanläggning, konferens och restaurang. Men jag jobbar i en utav två restauranger här. Och trivs jätte bra, så otroligt härlig personal. Enda nackdelen är ju att det är i Sthlm och att man måste resa varje gång man ska jobba. Men det är det värt för att få jobba här.
Nej nu ska jag återgå till mitt te och sedan göra mig iordning. Antar att alla sover just nu.
PUSS


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0