Lördag kväll

Efter ett tio timmars pass slutade jag halv nio ikväll. Gick hem och gjorde mig iordning, sedan fick jag och angelica skjuts till Ropsten här på Lidingö och tog tunnelbanan till stan, där vi gick omkring och kikade. Avlutade med en fika på kungshallen. Så vart en mysig avslutning.
Nu ska jag hoppa in i duschen och slänga mig framför tvn. Vart lite extra nöjd när jag fick höra att man ställer om klockan i natt, så får sova en timme extra innan jag ska upp och jobba. Hade ju helst vart ute på ikväll som alla andra, men kommer vara glad sen när jag har pengar till julklappar, och så är det helt underbart att få ha Anglica helt för mig själv. Inte alla som har en lika bra vän, eller ingen rättare sagt. Hon är oslagbar.

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag har mest tur i världen för att du är min vän. Så glad att du är det bästa! Älskar dig.

2010-10-31 @ 11:11:29
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0