Måndag, jobbigaste dagen i veckan?

Varför ska allt ske på måndagar känns det som? Är det för att alla rutiner kommer tillbaka efter helgen? Idag har/ska jag handla, laga mat, städa, tvätta och plugga. Och jag är redan trött, suck. Och inte hjälper det att försöka tänka positiva tankar om kommande helg. För då ska jag åka ner till Sthlm och jobba hela helgen. Medans alla är ute och roar sig på Halloween, vilket brukar vara en av dom roligare helgerna ska jag jobba. 
Men måste ju som sagt ha råd med julklappar.  



Har ni något förslag vad man kan köpa till pojkvän/föräldrar/vänner/syskon m.m?

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill ha en pojkvän i julklapp :D du fixar biffen ha :D <3

2010-10-26 @ 01:21:38
URL: http://nattstad.se/rumpiis

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0