Sthlm

Haft en otrolig mysig dag med flickorna idag. Och haft en ännu mysigare kväll med Erik, han laga  pizza och tände ljus och bjöd på. Nu har vi legat i sängen och tittat på tv och skrattat, vilket jag strax ska fortsätta med.
Resan till Sthlm som jag gruvade mig för, längtar jag till nu. För min underbara och saknade vän Angelica ska följa med mig ner. Trist att jag jobbar så mycket men ingen brist på henne då hon ska vara med mamma, som hon längtat efter lika mycket som efter mig nästan, haha! Ska bli underbart att spendera lite quality time med henne.



Min underbara vän Angelica


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ingen är så jävla bra som du!

2010-10-30 @ 18:49:55
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0