Dance like no one is watching

Stolt tjej. Städat, check! Tvättat, ckeck! Pluggat, check! Gick förvånatsvärt bra att plugga. Har legat efter ett tag nu efter några deppiga veckor och inte orkat tagit tag i det. Men så är det ju alltid av någon konstig anledning, ligger man inte efter och pluggar på bra finner man inga bekymmer med att sätta sig ner och göra sina uppgifter. Men ligger man efter och inte pluggat alls, då man borde ha som mest energi eftersom man inte gjort något är det jätte jobbigt att sätta sig ner och plugga. Måste väl bero på ångesten, ångesten att ligga efter. Att ha orken att ta tag i saken. Men nu känner jag mig på rätt spår igen. Rent ut sagt så längtar jag tills skolan i morgon, men det beror ju på att jag saknar mina flickor. Brukar alltid vara så i början av veckan när vi varit ifrån varandra över helgen.

Någon som jag saknar ännu mer är min kära vän Angelica Juhlin.
På lovet är hon min någon dag.

Gnarpscrousingen i somras.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag saknar dig med hjärtat. Im yours, always.

2010-10-25 @ 23:47:19

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0