Home sweet home

Igår fick jag äntligen komma hem! Jobbade först fram till klockan tre. Stod även i kassan när Staffan Olsson klampade in och skulle äta lunch. Haha, var väl typ den ända idrottsprofilen jag kännt igen då jag inte är så insatt i sport.

Sedan packade jag och mamma bilen och rastade hunden. Jag körde ju såklart hela vägen. Var jätte roligt att köra i bilköerna i Sthlm och få prova på mycket krypkörning. Men de är väl som mamma sa "du måste vara den enda som tycker de är roligt att stå i kö."


Hade sån otrolig längtan hem till Erik sista biten. Var obeskrivligt härligt att träffa han igen.
De va som vi sa igår, vi vart som nykära så de är inte bara nakdelar med att vara borta.
Så hade världens underbaraste kväll med honom igår.

Nu ska jag försöka plugga lite med mamma. Försökte skicka sms till Erik och lura honom att jag gjort sönder akvariumet men han gick inte på detta April skämt fast jag tog ett som faktiskt skulle kunnat vara sant. Haha

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0