Just my luck



Känns som jag har världens otur den här veckan.
Började med att jag hade sjukt ont i halsen igår så var hemma från skolan. Till min förskäckelse så hade jag inte internet, jätte konstigt.
Går på Ica och handlar lite småsaker för att överhuvudtaget få komma ut. Nej men då kan inte min bank få kontakt med mitt kort för de har kört av någon kabel? De va tydligen anledningen till att det inte fanns internet heller. Så kassörskan lånade mig en tia då det fattades 7kr och berättade även att det inte ska fixa det förens på fredag!!!

När jag sedan ska lägga mig får jag otroligt ont i axlarna och nacken som jag kan få rätt ofta men inte nog med det så ska en huvudvärk sätta i gång också. I morse när jag vakna var det likadant, det stråla på hela högra sidan. Gjorde ont när jag tuggade, när jag lyfte armen osv. 06:30 kom underbara Hilda och smörjde mig med... vad är de det heter? Aja. En ipren på det så fick jag äntligen lite sömn.

Så lite medlidande tycker jag att jag förtjänar när jag sitter här med min värk.

Kommentarer
Postat av: helena lindberg

usch, stackare, men snygg är du för de!!!

2011-04-13 @ 14:37:26

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0