Sthlm en sväng

Valde att åka till Sthlm i fredags. Fanns inte direkt något att göra hemma och så är det skönt att komma iväg lite. Så i fredags kom jag, Anna och Marcus ner vid sju tiden, mamma mötte upp oss och så gick vi och åt i kungshallen sedan vart det en skön hemmakväll.

På lördagen kom Erik hit efter jobbet. Tog det lugnt hemma ett tag först sedan åkte vi alla in till stan där vi åt på Mongolian, var super gott! Klockan rusade iväg och 21:15 var vi framme på Sergel. Ända filmen som inte börjat var Big Momma men den var helt okej.

Åt lite förrätt hemma.

Jag och Erik fick sova på de nybyggda hotellrummet i natt och vid halv elva åkte han och jobba i morse.
Anna och Marcus har inte klivit upp än, tror vi ska gå en sväng på stan idag dock har jag ingen större lust eftersom jag är sjuk.

Nåja, nu ska jag dricka min kopp kaffe och busa med Neo.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0