Hemma är inte där du bor, utan där man förstår dig.

Känns som jag farit fram och tillbaka mycket nu sista tiden. Nu är jag tillbaka i Stockholm, har en helgs jobb framför mig vilket faktiskt ska bli trevligt. Dock kan  jag ju inte låta bli och hoppas att de hemma får en helg med tråkigt väder och få roliga händelser. Taskigt? Va,nej, eller?

Mamma mötte iallafall upp mig på perrongen och så åkte vi till Lilla Asien, där vi köpte med oss god mat hem till mormor och morfar. Efter att ha spenderat någon timme med dem åkte vi till Kista där jag köpte present till Erik som fyller år på söndag. Fick även en cerise kavaj av mamma som jag ordagrant älska! Passade mycket bra ihop med mitt blonda huvud, baha. Kommer helt klart bli en favorit till hösten både på krogen och i skolan.


Ännu finare IRL.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0