Movie star movie star


Idag gjorde Gabbie en lite mer avancerad fläta på mig...vad hette det nu igen?
Det ska jag iallafall lära mig att göra någon gång framöver. Ska bli bättre på att göra frisyrer, finns nog inte många med den längden på håret som jag har och som gör så lite med det.


Har haft lite av ett film maraton sista dagarna känns det som.

Igår såg jag The Hurricane med Gnutt, Anders och Daniel. Tycker absolut att man ska se den filmen, speciellt då filmen är verklighetsbaserad. De flesta har väl hört Bob Dylans låt The Hurricane? Det är den boxaren han sjunger om, Rubin "Hurricane" Carter.
Idag tittade jag själv på K-PAX som också var väldigt bra. Gillar Kevin Spacey som skådis.

Nu ska jag sova. Får inte mer än 4-5 timmars sömn i veckorna, spelar ingen roll hur jag försöker vrida eller vända på saker och ting. Jag hinner inte!!! Nåja, nu ska jag sluta beklaga mig och borsta tänderna. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0