Sommaren är kort

Har haft två bra dagar sen jag kom hem från Stockholm. Igår kväll var vi hemma hos mig ett tag och sedan bestämde sig jag, Jonathan, Daniel, Anders och Kristian för att åka in till staden för att äta på Biteline. Vilket var trevligt då man oftast stannar hemma omkring i veckorna.

Idag åkte vi på stranden vid tolv, tyvärr var det väldigt molnigt men solen tog en del ändå. Efter det tog jag en powernap för att sedan åka på ICA med Jonathan och införhandla lite käk. Så han, jag, Didde och Daniel grillade hemma hos mig, vilket var en riktig höjdare. Känns som att man ätit dåligt med grillat denna sommar. Degade ett tag efteråt (paltkoma) och åkte sen till Anders och såg på Den bästa sommaren, kan man göra annat än älska den filmen? Nu är klockan snart halv två och jag ska slå på ett avsnitt DH och hoppa i säng. Sweet dreams!

Det slog mig även idag att det nästan bara är två veckor sommarlov kvar, uffa.

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0