Weekend

Ännu en söndag, men inte vilken söndag som helst. Det är nämligen sista söndagen på lovet, på tisdag börjar skolan och jag har haft mitt sista sommarlov. Uscha...

I fredags kom Daniel och Didde till mig där vi funderade lite över vad man skulle göra på kvällskvisten.
På kvällen skjutsade iallafall Kim oss till Emil där satte igång och ölade. Fast nästan alla var pank så besluta vi oss för att åka in till staden, haha. Så vart en krogenrunda på Bockarnas med grabbarna. Efter krogen åkte vi tillbakak till Emil men efter ett tag besluta jag mig för att gå hem och krypa ner.

Igår mådde man minst sagt som man förtjänade! Låg hela dan fram till tre då Didde, Gnutt, Daniel och Anders kom förbi. Åkte och köpte kebab och slog på en rulle hos mig. På kvällen bestämde sig iallafall jag, Didde, Gnutt och Jonas för att åka in till Sundsvall för att äta på Biteline, yummie. Dit kom Joel och Jonsson och gjorde oss sällskap. Sen var vi typ hemma hos Joel hela kvällen. Väl hemma i Gnarp åkte jag, Didde och Daniel runt och prata massa om andar och spöken och skrämde upp oss innan det var dax att gå i säng. Smart? Tveksamt.

Idag har jag bestämt mig för att städa, vilket behövs. Ska iallafall starta dagen med en kopp kaffe först!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0