Honey I'm Home!

Denna gång landar jag på hemmaplan för en längre period. Tre veckors "praktiken" är över, har ju som sagt jobbat istället och de dagarna det inte varit något har jag varit ledig. Den här veckan har jag jobbat i receptionen hela veckan, skoj!

Igår följde jag med mamma och hennes vännina på ett nätverk som heter Passion for Business på deras sista event för året, var väldigt roligt att se och träffa massa olika affärskvinnor. Vin, god mat och underhållning stod högst upp på menyn.



Goodie bags delades ut. Favoriten var Odd Mollys handkräm, men
vart allt lite avis på Annas som innehåll en sån där tandborste som
bleker tänderna och annat smått och gott.

Nej nu ska det alldeles strax krypas ner till sängs då jag ska försökaorka upp till grabbarnas match i morgon. Jo förresten, sist jag kom upp stod min nya säng parkerad i lägenheten, så nu för tiden sover jag som en prinsessa. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0