Älskling, vän och kompis


Känner för att skriva av mig lite om hur kär jag är, för jag är verkligen så kär.
Det är helt sjukt hur någon kan få en att må så bra. Att någon kan vara så snäll, mysig och omtänksam mot en. De tillfällena jag uppskattar mest är nästan varje kväll jag och Erik går och lägger oss och innan vi somnar så pratar vi om massa saker mellan himmel och jord, busar, skrattar och bara håller om varandra. Att älska någon och känna att man är så älskad tillbaka, ja den känslan gör en så otroligt trygg.


Snodde orden som mamma och pappa brukar säga om varandra för tycker dem stämmer så otroligt bra
Älskling, vän och kompis.
Älskling - någon man är kär i.
Vän - Någon man kan lita på och prata om allt med.
Kompis
- Någon man har roligt med och kan skratta ihop med.

Han uppfyller verkligen dessa tre ord. Han får mig att känna mig som hans lilla prinsessa, hur otroligt mycket vi skrattar ihop när det är han och jag, hur vi tillsammans har/kan ta oss igenom jobbiga såsom roliga stunder ihop. Känns som jag kan skriva hur mycket som helst utan att har förklarat hur jag verkligen känner. Nej nu ska jag gå och ta en basmekram av min älskling som redan sitter och försöker få uppmärsamhet genom att skriva i chatten och flina åt mig.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: HANNA!

Underbart att läsa gumman. :)

2011-02-04 @ 15:51:35
URL: http://www.nattstad.se/h.n.a
Postat av: HANNA!

:)

2011-02-04 @ 15:52:15
URL: http://www.nattstad.se/h.n.a

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0