Dessa typiska söndagar

Säg hej till snuskiga Sofia. Gårdagen började med att jag och älskling var inställda på en hemmakväll för oss själva men vid halv tio var vi helt plötsligt hos Christoffer? Så istället vart det öla hemma hos honom. När jag och älskling kom hem var vi inte särskilt trötta så det vart matkrig, skratt och stoj tills all energi var borta och vi somnade ovaggade. Jag har precis klivit upp från sängen, känner mig alltid smutsig och sliten dan efter och vill göra så lite som möjligt. Att det ser ut som att det var hos oss det var fest och att någon haft rejv fest i mitt ansikte gör vi något åt "senare".


Visar ej gladeligen upp min värsta sida. Varför man ser 50 år äldre ut
på söndagar är en fråga jag tror vi alla kan svaret på.

Kommentarer
Postat av: hellan såklart!

men hörru snygging! lägg ut fler bilder på dig :)

2011-02-09 @ 14:05:54
URL: http://nattstad.se/hlindberg

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0