Fika-Äta-Fika

Har haft en jätte mysig dag idag. Dagen började med en gympalektion 08:30 sedan har vi håltimme i 4 timmar så jag och Emelie gick och tog en fika på City Life där det kom fram en fotograf och en tjej som frågade om de fick fota mig, så kommer vara med i tidningen på fredag. De var jätte kul! Haha har dock en sån där dålig utseende dag, men whata hell.


Gabbie kom och gjorde oss sällskap sista stunden.



Efter det gick vi till Stenstans Bageri & Konditori där Emelies underbara mamma bjöd oss på lunch.
Vi hade det verkligen så mysigt!

Visst är de lika? :)


Sedan gick vi en sväng på stan och tillbaks till City Life för Emelie skulle köpa en till kaffe. Haha
Men var vid det laget helt slut och mådde inge bra så vi tog varsin buss hem där jag slocknade nästan på en gång när jag kom hem och vart väckt vid sex tiden av Erik som hade lagat middag och smugit omkring, den lilla sötnosen!

Även att våran vattenberedare gick sönder i morse så nu ska det ligga en slang i badrummet till duschen i en vecka tills den nya kommer. Och inte finns det några tvättider så jag kan tvätta badrums mattan som vart dyngsur så nu kommer väl den ligga och surna. Vilket i-landsproblem man har alltså, haha!




Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0