H&M

Efter en jävlig helg åkte jag och mamma till Kista efter jag jobbat klart. När jag står och provar BH:ar på H&M frågar mamma vad jag har där och pekar på sidan av midjan. Ser då till min förskräckelse att jag är full med bläck. Larmet på BHn har alltså gått sönder. Mamma går och ber om våtservetter och när personalen ser vad som skett får jag ett svart basic linne (ifall det skulle komma bläck på mina kläder) + 100kr presentkort - great!


Köpte även två blusar på H&M. Svart 249 kr & vita 199kr
Köpte skor på Scorett som var nersatta. Bilden gör dem verkligen inte rättvisa.


Älskar ärmarna på blusen och skorna var jätte sköna att gå i.


Vi åt krabba i kväll men det var inget vidare måste jag säga.
Men annat var det med havs kräftor som vi åt igår, det var jätte gott!
Mycket godare än vanliga kräftor.

Nej nu är klockan snart halv ett och jag ska upp halv sju och jobba. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0