Ingen vila

Ännu en skoldag avklarad. Fattar inte varför jag alltid ska vara så sjukt trött efter en dag i skolan? Aja...
Efter det åkte jag direkt hem till Ullis och vi satte oss på en gång i bilen med slutstation Hudik. Vi gick på valpkurs med hennes lilla hund Zeke. Kan tilläga att han var så duktig. :) Åkte sedan på Ica Maxi för att handla lite mat.
Var hemma runt nio(?)
Då jag på en gång satte igång och städa och nu är klockan snart halv elva och jag har precis ätit min "middag" som jag inte ens hunnit med idag. Med tanke på att man ska upp halv sex så blir det nog sängen DIRR!


Tog en bild från Ullis fb. Visst är han för söt?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0