Söndag

Godmorgon! Tänkte skriva lite kort om vad jag gjort i helgen då det inte blivit mycket bloggande.

I fredags åt jag och älskling middag och drack sedan någon öl. André kom och gjorde oss sällskap och vi satt och babblade ett tag. Sedan vid tio(?) åkte vi med Pontus till Joel där det var annat folk också.
Hade det mycket trevligt och fick ett samtal av Ullis som ångrat sig att hon åkt till Bergsjö. Så hon kom också sen och gjorde kvällen ännu roligare. Men det var över -30 i fredags så det var ruggigt kallt!




Jag och Pontus provar på appen slowmo innan vi åkte vidare.

I lördags kände vi oss ganska slitna. Så vi låg mest hela dagen. Men hade en mysig kväll för det. Vi åt ostbricka och kollade på Die Hard insnurrade i en filt.

Idag är det söndag och jag har en hel del plugg att göra. Nån som vill skriva 2 sidor om realismens och naturalismens litteratur åt mig?  Nej nu ska jag återgå till det. Ciao!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0