Torsdag

Idag har varit en helt okej dag i skolan. Varken Emelie eller Gabbie var där. Så jag och Denise fick en hel del gjort.
Efter svenskan åkte jag hem och hälsade på Emelie som var bakis efter sin första utgång som 18åring igår. Hon har ju dessutom flyttat, och de bor så otroligt fint! Hon hade beställt pizza från Online Pizza som vi mummsa i oss.
Då bussen varken kom och den andra var "Fullsatt" som det stod så stanna jag kvar en stund till. Gjorde även världens vurpa på väg till bussen, haha.

Sedan har jag bara umgåtts med älskling och pluggat lite till filosofi provet i morgon. Nej nu ska jag göra lilla gubben sällskap i köket och äta kvälls fika. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josefin

- dankejanke ;)

2011-02-18 @ 19:10:29
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0