Helg

Har pluggat så bra i skolan hela veckan nu, så stolt! Som ni ser så åt jag och Emelie Happy Meal på Donken idag. Även att en kille som som jobbar där säger:
- Kul att se er tjejer. Ni är ju här jämt. Går ni i skolan här ovanför?

Emelie fick låna mig pengar då jag tappa mitt bankomatkort igår, GAAH! Men får ett nytt på måndag iallafall. Ska man lära sig ny kod och allt. Jaja nog om det.

Sedan går vi på City Café för att ta en kaffe efter skolan. Då säger tjejen i kassan också:
- Hej tjejer. Kaffe?

Haha börjar känna sig som stammis här och där i stan nu. Var även med i tidningen idag, haha.
Har precis ätit middag med Erik. Tror vi ska öla med några stycken ikväll. Men de värsta är ju att vi alltid är så trötta på fredagar, haha.
 
Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0