God kväll!

Haft en sån sjukt bra dag med flickorna idag. Så det känns inte så farligt att vara tillbaka till skolan.
Sen jag kom hem har jag umgåtts med Emelie och vi åkte och hälsade på hos Hilda och Pompen.
Nu är det snart dax för sängen då jag ska kliva upp vid 6.

Slänger in två bilder på Gabbie & Emelie.

I september för 1 & ½ år sedan.

Flickorna just nu

Sån sjuk skillnad, speciellt på Emelie. Jag höll på och dö när jag såg första bilden på Emelie. Gabbie är brunett och Emelie har rasat i vikt. Bara jag som inte ändrat mig särskilt mycket, men det dröjer länge innan jag gör mig av med mitt blonda hår!

Nej nu är det dax att göra sig i ordning för sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Haha vilken skillnad! särskilt Emelie :D jag ser så liten ut där på första^^

2011-01-16 @ 19:12:40
URL: http://gabbiiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men hädan efter vill jag att alla bilder på mig sen förr ska UTPLÅNAS!! okej? haha närå ;) Jag älskar er <3

2011-01-17 @ 23:47:05
Postat av: Sofia

Haha aldrig Emelie. Memories for life!

2011-01-18 @ 12:14:59
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0