Monday morning

Idag är det måndag och jag har inte uppdaterat på hela helgen nästan därför gör jag ett inlägg om det.

I fredags åkte jag och Emelie hem till Gnarp efter skolan, Didrik följde med och efter ett tag kom Erik hem efter jobbet. Vi hade planerat att ta en lugn kväll, vilket betyder en kväll utan alkohol. Men det slutade med att vi åkte en sväng till Bergsjö för att besöka bolaget. Efter att ha varit hemma hos oss ett tag begick vi oss några hundra meter bort till Jonsson, som flyttade in i torsdags. Halv sex var det dax att få ett välbehövt besk av John Blund.

Jag och Didrik

I lördags vart det en hel del häng hela för och eftermiddagen. Men på kvällen beslutade vi oss för att åka in till Sundsvall och bowla. Erik som var alldeles för seg stannade kvar. Så jag, Didrik, Anton, Adde, Östen och Jonathan åkte mot staden där vi hämtade upp Emelie och åkte vidare mot Birsta. Var jätte roligt att bowla, var ju som sagt ett tag sen. Och vem tror ni vann? JAG! Var lite kul att jag och Emelie kom bäst till.








Sen var det ett besök på Max där det mest vart skratt och svullande. Väl framme i Gnarp var det en liten fastkörning och sedan hem till Anton och André där lite annat folk var. Efter en stund åkte vi vidare och jag och älskling åkte hem.

I söndags åkte jag, mamma och syster till Birsta. Jag körde dit och hem. Första gången jag körde i Sundsvall. Inga kläder dock utan det en behövlig sväng på IKEA, nån ny fisk och Rusta. Sedan åkte jag och Erik och åt middag med hans pappa och farmor. Och sedan det klassiska söndags myset. Vi såg på Wallander och drack smoothies som var blivit vårat nya kvällsmål.

I bilen på väg till Birsta


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig flicka som körde bil :) :) :)

2011-02-01 @ 21:26:54
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0