Filmhäng

Nu har jag varit kass på att uppdatera igen så tänkte göra ett inlägg.

Igår: Umgicks med mor på dan. Sedan kom älskling hem efter jobbet och så fick vi besök av Didde, Gnutt, Östen, Hillen och Jonas. Degade, hälsade på Anders och åkte sedan till Statoil för att köpa gotta att äta framför en film hos mig & Erik. Vi valde att se på Trollkarlens lärling. Inte jätte bra, men bra var den. Tycker Nicolas Cage är en väldigt bra skådespelare.


Idag: Har fått lite gamla skoluppgifter gjorda så jag ska ligga i facit när skolan börjar på tisdag. Har sedan umgåtts med Erik och mamma hela kvällen. Nu har mamma precis gått och jag och Erik ska nog kolla på en film. Tror vi skulle kolla på Vampires Suck. Har hört mycket blandad kritik om den filmen.


Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0