Vända på dygnet

Detta verkar vara alla ungdomars i-landsproblem just nu. Och även jag har misslyckats - big time.
Jag och Erik gick och la oss vid ett tiden men så "tidigt" har jag inte somnat på hela lovet så efter att ha legat och vridit mig över en timme gav jag upp och satte mig i köket och spela på min iPhone istället.
Klockan 03:00 kom Erik upp och joinade mig och vi åt frukost/nattfika tillsammans. Erik har som sagt åt till Gotland idag med sitt jobb och var därför tvungen att åka klockan fyra i morse.
Efter att ha pussat honom hejdå gjorde jag ett nytt försök och lyckades somna inom en halvtimme.

Men sen till att klara av att kliva upp när klockan ringer så tidigt som klockan tio var omöjligt. Dock var jag på benen halv två. Frågan är bara hur jag ska orka kliva upp vid sex i morgon?!

Läste även på Elin Klings blogg att hon gjort en kollektion för H&M som släpps 3 februari, spännande!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0