wind of change

Har blivit dåligt med bloggandet på lovet. Blir nog bättre när man kommer tillbaka till vardagen igen.
I morgon åker jag till min käre vän Angelica i Forsa, trevligt! Alla andra drar och åker skidor i Hassela och jag drar till Forsa. Hade ju sagt att jag skulle lära mig att åka skidor detta år, men det blir inte i morgon.
Har mycket större lust att träffa Angelica än försöka lära mig att åka skidor.
Visst vill jag lära mig, men gör det nog lika mycket för Erik och alla andras skull som tjatar att de ska lära mig. Jag har provat och gjort bort mig totalt de få gånger jag försökt så nästa gång ska jag åka med nån som lär mig samtidigt. Nog för att det var några år sedan.

För att byta ämne vill jag tipa om ett personlighetstest. Det här testet gjorde jag på både mig och Erik och vi tyckte att de stämde på oss till 100%. Tycker det är jätte kul med tester, horoskop etc.

Nu ska jag höra med Erik om han är sugen på mackor i ugn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0