Gatufesten

Kan börja med att säga att jag haft en sjukt bra helg. Vart gatufesten både i fredags och i lördags. Så otroligt myyycket härligt folk och bra artister. Denna helg kommer nog toppa de flesta i sommar.
Haha dock var jag inte så jävla smidig i lördags då jag skulle hoppa över (vad det nu va) och landade snett såklart och gjorde illa foten. Dock var jag ju så pass full och glad att det inte hindrade mig på kvällen. Men i söndags när jag vaknade var den väldigt svullen och blå så fick åka in på sjukhuset.
Väl ute hade jag en inlindad fot och ett par kryckor. Inte har det börjat ge sig än men håller tummarna för i morgon.
Tyvärr är nästan alla bilder från helgen på Eriks telefon som nu befinner sig i Ånge på jobb. Men några har jag iallafall.







Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0