Lovely dress

Beställde precis hem några klänningar från Nelly. Sist jag beställde därifrån skickade jag tillbaka en och hittade istället en klänning jag verkligen ville ha! Tyvärr tog den slut innan de fick min nya order, idag var jag in och kikade och såg att de äntligen hade fått in den. Nu när jag var in såg jag att beställningen kostade mindre än vad den skulle göra, självklart var det för att klänningen jag velat ha i månader nu var slutsåld IGEN!!


Klänningen jag beställde men som tydligen var slutsåld.
Hoppas på att de får in den igen och innan sommaren är slut.

Däremot kommer dessa två klänningar och skärpet hem i brevlådan snart





Kommentarer

Kommentera du med:

Ditt namn:
Komma ihåg ditt alias?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0